donderdag 9 september 2010

Dag in dag uit een UITDAGING

De blog over en van de uitdaging. We beginnen rustig, maar in de loop van de week zijn we getraind om door te vragen, prikkelende details los te krijgen, sappige onthullingen en bovenal: de echte uitdaging. Want: zijn dat de grote zaken of gaat het toch meer om de kleine... Ook in de loop van de week zal beeldmateriaal het echts gaan vastleggen. Raaaraaaaa hoe? De grootste uitdaging visueel te verwoorden?!?

Dag 1 - NIEUW
Vandaag heb ik nieuw aan de haren getrokken. "Nieuw, wat vond jij vandaag de grootste uitdaging?" "Uitdaging, uitdaging, waaaaaaarom vraag je dat..." "oooo gewoon vind ik leuk, ik vertel het je zo wel" "Hmmmmmmmmmmmm laat me denken, oja ik weet het al! Het voorstelrondje, vandaag, ik had een nieuwe werkgroep. Ooooh daar heb ik zo'n hekel aan, je voorstellen pfffffff."

En dat, terwijl ik nieuw wel op 100 manieren zou kunnen voorstellen, zo veelzijdig. Eerder moeilijk een keuze te maken, dan niet goed weten wat ik zou moeten zeggen.

Uitdaging 1: in een nieuwe omgeving alleen over jezelf praten.
De druk om jezelf te moeten verkopen? Een keer maar de kans voor een eerste indruk?

Tik tik, uitlaten met blauw en wit

Uitdaging dag 1
Getik van m'n blauwe hakjes bij het uitlaten van m'n woefje

vogeltjes, katjes, straatbouwers, rennende dame, woefje vindt ze leuk en ik tik tik tik erachteraan met de commando: 'naast mij lopen!' .. hijgh (toch maar andere shoes met het uitlaten)

woensdag 8 september 2010

wakker


Lekker! Niet indutten..

Hoe beeld je 'allerheetst' uit?

kijk onderaan... een brandblussertje..!!

Bas zn trots: heetste chips op de aarde (en natuurlijk valt ie tegen,"hollands" mentaliteit van pittigheid)

Starten met ons brein

zo en nu dan na een capuccino en een lekker meegebrachte hapje van Es (verse XXL bokkepootjes van de markt), beginnen we hier mee: onze brein delen. (de lekkernijnen zijn wel voor ons zelf! ;D)